Przejdź do treści
  • +48 504 016 358
  • recepcja@loqus.pl
  • ul. Dobrzyńska 36, 09-400 Płock
Facebook Twitter Youtube
  • O Nas
  • Atrakcje
    • Płock historyczny
    • Płock aktywny
    • Płock kulturalny
  • Oferta
    • Pokoje
      • Pokój 02
      • Pokój 03
      • Pokój 24
    • Studia
      • Studio 01
      • Studio 23
      • Studio Pico Bello
      • Studio Secret Garden
    • Apartamenty
      • Apartament nr 1 VISTULA
      • Apartament nr 2 Best Choice
      • Apartament nr 3 SWEET HONEY
      • Apartament nr 4 CORSO NOBILE
      • Apartament nr 5 SUNNY GLOW
      • Apartament nr 6 SKY BLUE
      • Apartament nr 7 VIA VOLTA
    • Mieszkania
      • Mieszkanie nr 1
      • Mieszkanie nr 2
      • Mieszkanie nr 3
      • Mieszkanie nr 4
      • Mieszkanie nr 5
      • Mieszkanie nr 6
  • Galeria
  • Blog
  • sklep
  • Kontakt FAQ
Menu
  • O Nas
  • Atrakcje
    • Płock historyczny
    • Płock aktywny
    • Płock kulturalny
  • Oferta
    • Pokoje
      • Pokój 02
      • Pokój 03
      • Pokój 24
    • Studia
      • Studio 01
      • Studio 23
      • Studio Pico Bello
      • Studio Secret Garden
    • Apartamenty
      • Apartament nr 1 VISTULA
      • Apartament nr 2 Best Choice
      • Apartament nr 3 SWEET HONEY
      • Apartament nr 4 CORSO NOBILE
      • Apartament nr 5 SUNNY GLOW
      • Apartament nr 6 SKY BLUE
      • Apartament nr 7 VIA VOLTA
    • Mieszkania
      • Mieszkanie nr 1
      • Mieszkanie nr 2
      • Mieszkanie nr 3
      • Mieszkanie nr 4
      • Mieszkanie nr 5
      • Mieszkanie nr 6
  • Galeria
  • Blog
  • sklep
  • Kontakt FAQ
0.00 zł 0 Cart
Zapraszamy do kontaktu

LOQUS

Z chęcią odpowiemy na wszystkie państwa pytania, dotyczące pobytu, oferty lub ogólnych informacji

  • ul. Dobrzyńska 36, 09-400 Płock
  • (24) 262 21 12
  • 504 016 358
  • recepcja@loqus.pl

2023 – LOQUS © Wszelkie prawa zastrzeżone | Polityka Prywatności

  • Warunki Zakupu Vouchera
  • Warunki rezerwacji i anulacji
Facebook Instagram
Zapytaj o termin
Newsletter

Zapisz się do newslettera, otrzymuj informacje o promocjach i bądź na bieżąco.

FAQ - Pytania i odpowiedzi
Jak rezerwować nocleg?

Można do nas napisać lub zadzwonić

REZERWACJE przyjmowane są poprzez :

Tel.: ( 24) 262-21-12, ( 48) 504 016 358

oraz / lub

@-mail: recepcja@loqus.pl

Jeżeli planujecie Państwo przyjazd do Płocka i potrzebujecie noclegu – prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy albo przez nasz formularz kontaktowy.

Doradzimy, podpowiemy jaki apartament lub studio wybrać, jak go zarezerwować oraz jak do nas dojechać.

Następnie, dla obustronnej pewności, należy wpłacić zaliczkę stanowiącą 30 % wartości pobytu, nie mniej niż za pierwszą dobę pobytową. Na zaliczkę oczekujemy max 2 dni.

W przypadku terminów weekendowych, świątecznych lub związanych z imprezami muzycznymi, kulturalnymi czy sportowymi – wpłata jest w pełnej wysokości.

Dokonaliście Państwo wpłaty – prześlijcie do nas potwierdzenie.

Czy opłata rezerwacyjna jest zwrotna?

Brak wpłaty opłaty rezerwacyjnej  w terminie do 2 dni od telefonicznej / pisemnej rezerwacji powoduje automatycznej anulowanie rezerwacji.

 

Na potwierdzeniu wpłaty powinny być zawarte następujące dane: imię i nazwisko osoby rezerwującej, liczba osób, data noclegu.

 

W przypadku rezygnacji nie później, niż na 14 dni przed przyjazdem, wpłacona zaliczka może być zwrócona po pomniejszeniu o kwotę w wysokości jednej, zarezerwowanej doby pobytowej. W przypadku rezygnacji w okresie krótszym niż 14 dni przed planowaną rezerwacją, zaliczka nie podlega zwrotowi.  Wpłacone środki można – po uzgodnieniu dostępności z recepcją – wykorzystać na pobyt w innym terminie (w okresie do 100 dni, jednak nie dalej niż do końca danego roku).

Czy można zmienić daty pobytu?

Tak, jest możliwość przesunięcia pobytu, w oparciu o dostępność i obłożenie.

Jakie są ogólne zasady pobytu w pokojach i apartamentach?
  1. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 10:00 dnia następnego lub dnia wyjazdu.
  2. Cisza hotelowa trwa od 21.00 do 7.00.
Czy można palić w pokojach i mieszkaniach?

Palenie tytoniu jest niedozwolone w pomieszczeniach. Osoby palące zapraszamy na powietrze.

Czy Gość powinien określić dokładnie okres pobytu?

Tak, Gość w czasie składania rezerwacji określa czas pobytu w obiekcie, a w przypadku braku określenia przyjmuje się, że pokój/mieszkanie zostały wynajęty na jedną dobę hotelową.

Jak można przedłużyć pobyt?

Życzenie przedłużenia pobytu Gość zgłasza w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju/mieszkania. Jednak obsługa może nie uwzględnić życzenia Gościa w przypadku braku wolnych miejsc, odmowy zapłaty za dotychczasowe usługi lub nie przestrzegania zasad pobytu.

Czy zwierzęta są akceptowane?

Tak, w niektórych apartamentach możliwy jest pbyt ze zwierzętami. Wymaga on wcześniejszego uzgodnienia z rezepcją, a w przypadku zgody na jego przyjazd – opłacenia pobytu. Opłata za pupila wynosi 40 zł. / doba, max 80 zł za pobyt.

Co znajduje się na wyposażeniu apartamentów?

W naszych apartamentach posiadamy kuchnie lub aneksy kuchenne w których znajdują się naczynia (kubki, talerze), garnki, patelnie, kieliszki, przybory kuchenne.

Przestronna strefa do wypoczynku z sofą i telewizorem pozwala na relaks po wyczerpującym dniu. 

Do dyspozycji również bezpłatne Wi-Fi

Jakie jest wyposażenie pokoi i apartamentów?

Na wyposażeniu każdej opcji zakwaterowania jest pościel i ręczniki oraz w mieszkaniach – w zestawie startowym podstawowe środki czystości – papier toaletowy, ręcznik kuchenny, kapsułki do zmywarki, płyn do naczyń, worki na śmieci, odświeżacze powietrza, detergenty do łazienki.

Czy noclegi dostępne są również dla firm?

Tak, nasze pokoje i apartamenty udostępniamy również firmom, które poszukują komfortowego miejsca odpoczynku i noclegu. Rezerwacja usługi dla większej liczby osób odbywa się na podstawie pisemnego zamówienia. Wszystkie zaproponowane opcje dostępne są w różnych serwisach rezerwacyjnych, dlatego w przypadku rezerwacji zwrotnie potwierdzamy dostępność na dany termin.

Czy otrzymam fakturę za pobyt?

Tak. Standardowo wystawiamy paragon. Jeżeli potrzebna jest faktura, dane do jej wystawienia wraz z email do wysyłki należy zgłosić najpóźniej w dniu zameldowania, a jeżeli była wpłacona opłata rezerwacyjna – przed jej wysłaniem.

Wystawiamy pełne faktury VAT.

Jeżeli nie znam Płocka i nie wiem co mogę tu zobaczyć – czy mogę liczyć na pomoc?

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom służymy informacjami turystycznymi. Oferujemy również usługi przewodnickie po Płocku – chętnie opowiemy o naszym mieście i oprowadzimy po najciekawszych miejscach, mamy również przygotowane autorskie trasy dla dzieci. Dla nich spacer został pomyślany w nieco inny sposób i wzbogacony atrakcyjną zabawą.

W przypadku zainteresowania spacerem – prosimy o wcześniejszą rezerwację, uzgodnienie dostępnych terminów i podanie liczby osób.

Czy w najbliższej okolicy są sklepy, komunikacja miejska?

Tak, w najbliższej okolicy znajdują się sklepy ogólnospożywcze, warzywniak, piekarnia, cukiernia, sklep z wędlinami, markety (Kaufland, Netto, Lidl, Biedronka).  Jest postój taxi oraz przystanki autobusowe większości linii komunikacji miejskiej.

Czy w okolicy można coś zjeść?

Najszybsze potrzeby w tym zakresie zaspokoją sklepy w najbliższej okolicy, niedaleko jest też pizzeria oraz restauracje z kuchnią polską i obiadami domowymi.

Z pozostałych restauracji najlepiej korzystać przy okazji spaceru po wzgórzach i bulwarach Płocka.

Z przyjemnością podpowiemy gdzie najlepiej można się udać, w zależności od upodobań kulinarnych.

Czy można przyjechać z rowerami?

Tak, tak, tak!  Dla Gości posiadających rowery mamy obszerniejsze apartamenty lub studio dostępne bezpośrednio z podwórka J , zamontowane są również specjalne stojaki, aby rowery mogły być pozostawione na zewnątrz, w bezpiecznym miejscu.

Czy można przyjechać z dziećmi?

No pewnie!!  Nasze apartamenty posiadają układ umożliwiający ułożenie dzieci do spania w oddzielnej sypialni tak, aby rodzice mogli spokojnie wypocząć w pokoju dziennym. Dla maluchów i nieco starszych dzieci w apartamencie przygotowaliśmy kąciki edukacyjno – zabawowe z pudełkami puzzli, kredkami, kolorowankami, książkami i książeczkami. Są też drobne gadżety reklamowe zachęcające do zwiedzania naszego miasta.

Czy można w pokoju / apartamencie podłączyć własne urządzenie elektryczne?

Niestety nie. Chęć ich używania (grzałki, suszarki, garnki, grille) winna być zgłoszona do Recepcji wraz z atestem dotyczącym dopuszczenia tego urządzenia do używania. Jakiekolwiek usterki i uszkodzenia instalacji elektrycznej apartamenty pokrywa w całości Gość

Czy obiekt pomaga zamówić usługi dodatkowe, np. spacer po Płocku, zwiedzanie?

Tak, świadczymy usługi przewodnickie, możemy również pomóc je zorganizować –  spacery po Płocku dla grup zorganizowanych, rodzin, specjalne trasy dla dzieci połączone z grą miejską i rozwiązywaniem zagadek J  Co warto zobaczyć w naszym mieście?

  • Gdzie w Płocku  (na pewno nie w ZOO)  pływa delfin?
  • Dlaczego Płock nazywany jest miastem 2 katedr?
  • Płock – Nekropolia Piastów – największa w Polsce?
  • Wystawa Secesji i Art. Deco, a podobne im, najbliżej znajdują się w Lizbonie i Wiedniu????
Opinie naszych klientów
rekomandacja_9
rekomandacja_8
rekomandacja_7
rekomandacja_6
rekomandacja_5
rekomandacja_4
rekomandacja_3
rekomandacja_2
rekomandacja_1
Zrzut ekranu 2023-09-22 092023
Zrzut ekranu 2023-09-22 091945
Zrzut ekranu 2023-09-22 091842